Het begint met inleven
Als ik een opdracht krijg, en de opdrachtgever en zijn of haar bedrijf nog niet ken, werk ik het liefst op locatie. Zo proef ik de sfeer en ontdek wat er leeft. Zo leer ik het bedrijf van onder tot boven kennen én kan vragen stellen als ik aan het werk ben. Rondleidingen vind ik altijd inspirerend. Dus, ja graag!
Contact met de doelgroep
Om de ideale klant beter in kaart te brengen, beter te begrijpen, bel ik ze soms. Zo’n onderzoekend interview maakt deel uit van mijn aanpak. Ik bel nooit iemand ‘out of the blue’, dus zonder dat die persoon zijn medewerking heeft toegezegd, dat lijkt me logisch. Leuke bijvangst van zo’n onderzoekend interview? De uitkomsten kunnen verrassend zijn en daardoor nog waardevoller voor mijn opdrachtgever.
Samen
Omdat ik ervan overtuigd ben dat de beste webteksten of artikelen ontstaan door samenwerken, doe ik een beroep op jouw expertise. Ik ga je sowieso ‘lastig vallen’ met vragen en verwacht opbouwende kritiek op teksten die ik schreef. Bij elke tekst krijg je minimaal twee correctierondes. Zijn de teksten goedgekeurd, dan leest de tweede tekstschrijver nog een keer mee. Dat laatste is bedoeld voor de frisse blik en om mij bij de les te houden… Dankjewel Mary!
Wat ik het liefst schrijf
Ik schrijf websites, landingspagina’s, e-mailmarketing en bedrijfsverhalen. Liefst content met een commerciële inslag. Heb je SEO-teksten nodig? Die prop ik niet vol met zoekwoorden, want dat werkt niet meer. Ik schrijf zoekmachine vriendelijke teksten door me te richten op jouw ideale klant.
Ik wil meer weten
Ik ben nog niet overtuigd