Schrijven liever uitbesteden?

In de zes jaar waarin ik als zelfstandig copywriter oftewel als tekstschrijver werk, schreef ik teksten, verhalen en webteksten voor ondernemers of organisaties die het niet zagen zitten zelf te schrijven. De tijd ontbrak of het moest snel klaar zijn.

Het begint met inleven

Ken ik de opdrachter nog niet, dan werk ik het liefst op locatie. Zo krijg ik de sfeer mee en ontdek wat er leeft. Kortom; zo leer ik het bedrijf kennen. Rondleidingen vind ik altijd een inspirerende ervaring. Dus, ja graag!

Contact met de doelgroep

Om de ideale klant beter in kaart te brengen, beter te begrijpen ook, bel ik ze soms. Zo’n onderzoekend interview maakt deel uit van mijn werkwijze. Soms zijn de uitkomsten verrassend en daardoor nog waardevoller.

Samen

Ik ben ervan overtuigd dat de beste teksten ontstaan door samenwerken. Dus geef opbouwende kritiek op teksten die ik schreef.

Correctierondes

Bij elke tekst horen twee correctierondes. Zijn teksten goedgekeurd, dan leest de tweede tekstschrijver nog een keer mee. Dat laatste is bedoeld voor de frisse blik en om mij bij de les te houden… Dankjewel Mary!

Wat ik het liefst schrijf

Ik schrijf websites, landingspagina’s, e-mailmarketing en bedrijfsverhalen. Liefst content met een commerciële doelstelling. SEO teksten schrijf ik met gezond verstand. Dus ik prop jouw teksten niet vol met zoekwoorden, maar schrijf zoekmachinevriendelijke teksten door me te richten op de ideale klant. 

Zelf webteksten leren schrijven?

Lijkt het je toch wat om webteksten zelf te schrijven maar heb je begeleiding nodig? Volg dan de training Een website die werkt met uitgebreide follow-up. In één dagdeel leer je waarop je moet letten. 

De voordelen?

  • Heb ik alle aandacht voor jouw bedrijf.
  • Krijg je ideeën, feedback én teksten.
  • Leer je omschrijvingen en focustermen zo neer te zetten dat Google ze oppikt.
  • Krijg je meer inzicht door prikkelende vragen.
  • Help ik jullie achteraf met het verbeteren van de zelf geschreven teksten (in 2 rondes).

Je leert in één dag hoe je een website onweerstaanbaar maakt voor de doelgroep.

Deze training is ideaal om de structuur en de invalshoek van de tekstpagina’s te bepalen, zodat de bezoekers er makkelijker hun weg vinden, langer blijven en vaker contact zoeken. Nog een bijkomstigheid? Je investeert in jezelf, want je leert effectiever schrijven.