Persoonlijk contact met de opdrachtgever

Een goede tekst kan alleen ontstaan door nauwe samenwerking met de opdrachtgever. Daarom kiest Clippit bewust voor een begrensd werkgebied; de Achterhoek. Dat betekent geen lange reistijd voor persoonlijk contact. Clippit hecht er waarde aan om iedere opdrachtgever te ontmoeten en te leren kennen; de sfeer te proeven en de bedrijfscultuur op te nemen.

Korte heldere teksten met beleving

Clippit is altijd op zoek naar het ‘hoe en waarom’. Hoe onderscheidt de organisatie, onderneming of de dienst zich en waarom wordt de dienst in de markt gezet. Elke organisatie is bijzonder. Dát over het voetlicht brengen in korte, pakkende en doelgroepgerichte tekst is dé uitdaging.

Hoe kruipt Clippit in de huid van de doelgroep?

Bij een schrijfopdracht zoekt Clippit, als ’t even kan, zelf contact met uw klanten of de doelgroep van uw website, nieuwsbrief, Direct Mail of advertentie. Dat is de beste manier om te onderzoeken wat die mensen beweegt. Gewoon ze zelf benaderen en het hemd van het lijf te vragen. Dat werkt. Bovendien levert het verrassende resultaten op.

Wat kost het tekstschrijven?

Meer weten over de tarieven?